ładowanie

Majowe rewelacje dotyczące prac nad grą.

Dodano: 23.05.2023
Autor: SsebastiusS

Od momentu ostatniej publikacji, która towarzyszyła materiałowi o profesjach, minęły już dobre dwa miesiące. Deweloperzy najwidoczniej dalej żyją i pracują. Właśnie opublikowali kolejny artykuł opisujący postępy jakie osiągnęli od ostatniego filmu. W tym czasie skupili się na: optymalizacji gry, w celach testowych wprowadzili Boty oraz kontynuują pracę nad doskonaleniem elementów rozgrywki, takich jak przedmioty i obozy potworów, o czym zresztą przeczytacie poniżej.
Więc kawusia, herbata czy co tam macie w dłoń i miłej lektury!

Witamy wszystkich!

Mamy nadzieję, że sprawy mają się dobrze i chcielibyśmy się podzielić kilkoma informacjami na temat postępów prac oraz tym, nad czym aktualnie pracujemy. Przejdźmy więc do konkretów.

Boty

Backend i Frontend gry wciąż wymagają optymalizacji. Jest to główny powód, dla którego jeszcze nie możemy sobie pozwolić na przeprowadzenie Beta testów gry. Udoskonaliliśmy nasze środowisko testowe w celu szybszego pozyskiwania feedbacku przy pomocy botów. Boty te mają symulować zachowanie gracza, wiernie odtwarzając wszystko, co potrafi. Jest to między innymi: zabijanie potworów, zbieractwo, tworzenie przedmiotów, wykonywanie zadań itp. Będziemy nadal rozwijać ich możliwości, aby finalnie stworzyć lepszy produkt. Obecnie wykorzystywane są do testowania limitu obciążenia serwerów oraz automatycznego sprawdzania systemów gry.

Gif przedstawiający pracę botów

Przedmioty

Cały czas pracujemy nad przedmiotami i ich balansem. Poniżej znajdziecie kilka nowych przedmiotów, które niedawno wprowadziliśmy i obecnie przeprowadzamy z nimi testy. Jednocześnie kontynuujemy tworzenie nowych, aby były różnorodne.

Grafika przedstawiająca przykładowe artefakty. Grafika przedstawiająca przykładowe artefakty. Obrazek przedstawiająca przykładowe artefakty.

W celu uzyskania najlepszych statystyk gracze muszą korzystać z przedmiotów użytkowych, które tymczasowo wzmacniają wybrane statystyki postaci. Przykłady znajdziecie poniżej.

Grafika przedstawiająca przykładowe przedmioty użytkowe. Grafika przedstawiająca przykładowe przedmioty użytkowe. Grafika przedstawiająca przykładowe przedmioty użytkowe.

Obozy

Skupiliśmy się na obozach jako kluczowym aspekcie naszej pracy. W naszym filmie dotyczącym profesji mogliście zauważyć, że obozy napotkanych przeciwników były dość prymitywne. Obecnie pracujemy nad zaprojektowaniem żywych obozów, które oddadzą naturę środowiska potworów w nich występujących.

Grafika przedstawiająca obóz Pętlików. Grafika przedstawiająca obóz Szczurów.

Poniżej ukończona koncepcja obozu liściastych potworów. Te niebezpieczne stworzenia są rezultatem nieudanych badań pewnego chemika. Teraz wydają się dostosowywać do otaczającego ich środowiska, wyglądając nader naturalnie.

Grafika przedstawiająca obóz Liścianych potworów. OGrafika przedstawiająca różne projekty kopncepcji Liścianych potworów.

Następnie mamy zamysł obozu skrzatów. Obóz to samowystarczalna społeczność, która może pomieścić ich dużą liczbę. Same stworzenia są za to wredne i nad wyraz wulgarne.

Grafika przedstawiająca obóz skrzatów. Grafika przedstawiająca koncepcje obozu skrzatów.

Głęboko w lesie znajdują się ogromne obozy dla Dendroidów. Stworzenia te są duże, więc nie sposób ich przegapić. Strzegą swojego terytorium, utrzymując przy tym równowagę i porządek natury. Poniższa grafika przybliży wam, jak wyglądają ich ziemie i środowisko, w jakim egzystują.

Grafika przedstawiająca obóz Dendroidów. Grafika przedstawiająca koncepcje obozu Dendroidów.

Przeciwnicy

Na Kwalacie jest wiele miejsc do odkrycia, ale dziś skupimy się na obszarach leśnych i ich mieszkańcach. Być może zauważyliście już jednego z poniżej przedstawionych przeciwników w naszym ostatnim filmie dotyczącym profesji. Przeciwnicy różnią się rozmiarem i umiejętnościami, spójrzmy więc na nich po kolei.

Duży Strażnik Dendroidów uderzeniem swoich pięści powoduje powstanie obszarowej eksplozji.

Gif przedstawiający umiejętność  dużego Dendroida.

Średni Dendroid zakopuje swoje ręce aby w wybranym kierunku rozprzestrzeniać swoje korzenie.

Gif przedstawiający umiejętność średniego Dendroida. (E zyry confirmed)

Ten mały Dendroid rzuca wybuchowe nasiona w obszar na którym znajduje się postać gracza, które zaczyna kiełkować.

Gif przedstawiający umiejętność  małego Dendroida.

Następnie przedstawione zostało troje Drzewnych drapieżców, którzy kolejno:
Wypuszczają osy ze swojego ciała żądlące najbliższego wroga.

Gif przedstawiający umiejętność zasięgowego Drzewnego drapieżcy.

Wydają krzyk zadający obrażenia w czasie.

Gif przedstawiający umiejętność Drzewnego Drapieżcy.

Wykonują półkolisty zamach ogonem, powodując poważne obrażenia fizyczne.

Gif przedstawiający umiejętność Drzewnego Drapieżcy.

A ten drewniany jeleń z kolei posiada dwie umiejętności: odpycha przeciwników by następnie zaszarżować zadając tym samym obrażenia fizyczne.

Gif przedstawiający umiejętność Jelenia Drzewnego.

Mamy nadzieję, że podobała wam się ta aktualizacja. Zapraszamy do wyrażenia swojej opinii na discordzie i powiedzcie czy interesują was tego rodzaju posty, o czym chcielibyście dowiedzieć się więcej, a postaramy się zająć tym w kolejnych artykułach.

Prosimy o pozostanie z nami i bardzo dziękujemy za wsparcie!