Niekrótko o profesjach, czyli godzinny materiał wideo i przyszłość.
Autor: SsebastiusS
Jesteśmy podekscytowani, że możemy podzielić się z społecznością najnowszą aktualizacją dotyczącą rozwoju gry.
Zapraszamy wszystkich do obejrzenia materiału wideo dotyczącego profesji w grze, który pojawi się wkrótce (14.02.2023 15:00 CET) na naszym kanale youtube. Ta godzinna lub dłuższa prezentacja ukazuje szczegółowy wgląd w profesje zbieractwa i rzemiosła dostępnego w grze. Towarzyszyć im będą komentarze osób pracujących nad grą.
Chociaż w ostatnim roku prac nad grą udało nam się dopracować wiele rzeczy, nadal istnieją pewne błędy i problemy. Wiele funkcji nad którymi pracujemy, jest też niezaimplementowanych. Niemniej jednak, chcieliśmy dać wam wgląd w jej obecne stadium rozwoju.
Wiele wysiłku włożyliśmy również w udoskonalanie przedmiotów i profesji je wytwarzających. Wkrótce zostaną one rozebrane i poddane wewnętrznym testom. Dodatkowo, znacznie poprawiliśmy animacje i efekty wizualne w grze.
Muzyka i dźwięki zawarte w materiale pochodzą bezpośrednio z gry i odzwierciedlają oprawę dźwiękową gry. Nadal pracujemy nad ciągłym jej ulepszaniem, lecz jesteśmy dumni z postępów, jakie udało nam się do tej pory osiągnąć, dodając atmosfery i ogólnego odbioru gry.
Aby upewnić się, że gra jest jak najbardziej zoptymalizowana, wprowadzaliśmy wszystkie główne mechaniki i testujemy grę z udziałem botów, które mogą symulować graczy na dużą skalę. To pozwala nam identyfikować błędy i ulepszać grę zgodnie z pojawiającymi się potrzebami.
Także pracujemy nad naszą infrastrukturą sieciową, która jest kluczowym aspektem każdej gry MMO. Naszym celem jest zdolność do dynamicznej skalowalności gry w zależności od liczby graczy. Chociaż nadal udoskonalamy nasz program, w celu otrzymania płynności, w materiale nadal można będzie zauważyć pewne problemy i błędy.
Równomiernie ulepszamy nasze narzędzia generacji świata, aby osiągnęły podobny poziom jakości jak nasi projektanci. Naszym celem jest mieć większe lokacje oraz utrzymanie zbliżonej jakości w świecie gry niezależnie od lokacji.
Po pierwszej zamkniętej becie planujemy wydawać nową zawartość co kwartał, co czyni nasz cykl rozwoju bardziej przewidywalnym i efektywnym.
Doceniamy wasze wsparcie dla Corepunka i ciężko pracujemy, aby dostarczyć wysokiej jakości grę, którą mamy nadzieję, iż polubicie.
Dziękujemy!
Powyższy tekst jest tłumaczeniem artykułu opublikowanego na oficjalnej stronie gry.