Dodano: 28.04.2021
Przez: SsebastiusS
Przez: SsebastiusS
Informacje z kwietniowego Q&A cz.3
To już trzecia część odpowiedzi na jedno i to samo Q&A, a następna czwarta ma pojawić się gdzieś w maju, (Co prawda raczej każdy sam jest w stanie sobie dopowiedzieć, że w takiej sytuacji majowa beta
brzmi coraz bardziej nierealnie biorąc pod uwagę jak mocno rozciągane w czasie są te Q&A :D ) a teraz zapraszam do lektury :)
A i jak zwykle pominąłem część pytań nie wnoszących żadnych nowych informacji do obecnie posiadanych, więc tutaj znajdziecie
wątek oryginalny.
- Mechanika ta została wprowadzona w celu przeciwdziałania transferowania przedmiotów BoP między graczami.
- Mamy dużo interesujących pomysłów dla zawartości morskiej, ale podzielimy się z nimi dopiero po premierze.
- Zaktualizowana wersja forum i strony nadchodzi wkrótce, więc bądź na bieżąco!
- Moc przedmiotów nie będzie dyktowała zawartości w której możemy uczestniczyć, jakkolwiek niektóre drużyny lub gildie mogą mieć swoje wymagania tejże mocy aby zostać do nich zaproszonym. Moc przedmiotów określana jest przez łączną liczbę statystyk jakie oferują.
-
Informacje dostępne w grze bedą wystarczające dla praktykowania teoretycznych wyliczeń danych buildów. Kalkulator talentów dodany zostanie w późniejszym terminie. Jak również wspomnieliśmy w styczniu
2020 w grze dostępny będzie miernik obrażeń/leczenia/aggro które pozwolą na przetestowanie tych wyliczeń w praktyce.
Aktualnie nie można przenosić elementów interfejsu w inne miejsca, ale pomyślimy nad dodaniem takiej funkcji. Nasz interfejs pozwoli śledzić wzmocnienia i osłabienia, jak również będzie posiadał wiele skórek dla swoich elementów. - Fundamentalną podstawą balansu dla nas jest system działający na zasadzie papier-kamień-nożyce. Każdy build będzie miał przewagę nad pewnym innym buildem pozostając słabszym przeciwko reszcie.
- Tak, przedmioty bedą posiadały jakość. Jakość zależeć będzie od przedmiotu który tworzysz, ale należy pamiętać że przy tworzeniu każdego przedmiotu, istnieje szansa, że zostanie on stworzony w wyższej jakości niż w swojej domyślnej.
- Niektóre podstawowe receptury bedą wymienialne, jednak te najlepsze zawsze bedą związane z ich właścicielami.
- Przestępca nie może być członkiem drużyny. Jeśli ktoś w drużynie zostanie przestępcą on lub ona zostanie wyrzucony z drużyny. Inni członkowie drużyny asystujący przy zabójstwie nisko-poziomowego gracza również staną się przestępcami. Należy pamiętać, że leczenie lub wzmacnianie agresora lizone jest jako asysta.
- Niektóre bronie bedą mogły modyfikować umiejętności. Dodatkowo niektóre bronie również bedą posiadać unikalne umiejętności tylko dla danej specjalizacji.
- Tak, w Corepunk-u znajdować się bedą kosmetyki umiejętności jak i również unikalne emotki.
- Talenty bedą mocno wpływać na ogólny rozwój twojej klasy. Podczas gdy specjalizacje broni i niektóre ich bronie bedą pozwalać na wzmacnianie lub lekką zmianę mechanik konkretnej umiejętności.
- Planujemy dodać zawartość rajdową/drużynową/solo w której tylko kilku graczy będzie w stanie ją ukończyć.
- Nie, nie będzie.
- Każda drużyna będzie posiadała własną instancję lochów, jednak w grze również bedą znajdować się lochy do których mogą wejść dwie przeciwne drużyny.
- Używamy systemu realmów. Każdy realm będzie mógł posiadać tysiące graczy, nie posiadamy systemu kanałów który pozwoli graczom zmieniać je niezależnie. Jednak nasz system tworzy nowe kanały w przypadku ciężkiego przeladowania danych stref mapy aby uniknąć awarii serwera.
- Będziesz w stanie stworzyć build skupiony wyłącznie na leczeniu; pół-leczący; pół-wsparcie; pół leczący, pół zadający obrażenia; i tak dalej. Jeśli skupisz się na stworzeniu dedykowanego healera, efektywność innych możliwości posaci będzie znacząco słabsza. Dajemy graczom możliwość wybierania jak chcą zbudować swoją postać. Jeśli ktoś chce stworzyć dedykowanego healera to może to zrobić. Nie chcemy na siłę pozbywać się wszechstronności i możliwości dla takich klas. Tacy healerzy zdecydowanie bedą potrzebni aby ukończyć wymagającą zawartość grupową i rajdową.
- Tak, planujemy dodać takową później.
- Gracze wyrzuceni z drużyny pozostają sojusznikami do momentu opuszczenia lochu, więc bedąc w lochu nie będziesz mógł zabić tych graczy. Jednak zawsze możesz ich potem znaleźc w otwartym świecie.
- W grze bedą znajdować się zadania klasowe. Te zadania odblokują się po zdobyciu maksymalnego poziomu.
- Tak, w grze bedą znajdować się przedmioty wpływające na generację aggro. Prowokacja to nie kluczowa umiejętność determinująca czy postać jest tankiem czy nie. Jest ona narzędziem mogącym pomóc w krytycznych sytuacjach, gdy ktoś z twojej drużyny przejmie aggro. O tym jak dobrym tankiem jesteś decyduje twój build, przedmoity i umiejętność utrzymania aggro.
- Nie, nie będziemy wspierać addonów zewnętrznych.
- W sumie jest to bardzo interesujący pomysł! Popracujemy nad tym, dzięki :)