Wnioski twórców po pierwszej alfie i zapowiedź kolejnej oraz przyszłość
Autor: SsebastiusS
Dzięki wam, graczom i waszym zaangażowaniu, udało nam się przeprowadzić naszą pierwszą publiczną alfę! To dla nas bardzo duże osiągnięcie.
Po pierwsze, jesteśmy wdzięczni wszystkim testerom za czas, który spędzili na graniu, streamowaniu, dzieleniu się wrażeniami, znajdowaniu błędów, sugerowaniu poprawek i szukaniu luk w zabezpieczeniach gry. To był główny cel tego testu i pozwolił nam zebrać naprawdę dużo informacji oraz wartościowych danych, które będziemy analizować w najbliższej przyszłości.
Czytamy wasze komentarze pod filmami na YouTube, posty na forum, konwersacje na Discordzie i oglądamy materiały związane z grą, które pojawiły się jak grzyby po deszczu. Prosimy o dalsze dzielenie się swoimi wrażeniami po teście w jakiejkolwiek formie, która wam odpowiada. Doceniamy to i jest bardzo pomocne ♥
W naszej opinii test był dużym sukcesem; otrzymaliśmy wiele różnych opinii, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Jednak doceniamy oba rodzaje, tak długo jak są poparte krytyką lub argumentami, ponieważ opinia to podstawa. Najważniejszą rzeczą, która wydaje się przebijać przez te wszystkie opinie, jest to, że gra ma duży potencjał. Były aspekty, które kochaliście i te, których nie lubiliście, ale mimo tego chcieliście, aby Corepunk osiągnął sukces, za co mocno dziękujemy.
Ciągle jeszcze wertujemy tysiące opinii i krytyki gry ale już udało nam się zidentyfikować kluczowe pola na których musimy skupić swoją uwagę:
- Rozgrywka na pierwszych poziomach i samouczki.
- Lepszy system zadań.
- Więcej funkcji QoL (Quality of Life - wygoda/komfort użytkownika w sprawach nawigacyjnych lub interfejsowych.)
- Więcej świata do eksploracji i zagęszczenie zawartości.
- Zwiększenie ilości graczy na jednej instancji serwera.
- Naprawa błedów zachowania AI przeciwników.
- Balans ekonomii, walki i profesji.
- Działanie i płynność serwera.
- Ogólna naprawa wszelkich błędów.
- Poprawa bezpieczeństwa gry i serwera.
Alfa ta na pewno wygenerowała bardzo duży nakład pracy. Chcemy uchwycić te problemy i odnieść się do nich przy okazji następnej alfy. Planujemy przeprowadzić kolejny test pod koniec lutego 2024 roku.
Również dopiero po następnym teście, wylejemy sobie na głowę wiadro zimnej wody i zdecydujemy, czy chcemy przeprowadzić więcej testów, czy ogłosić datę wczesnego dostępu.
Dziękujemy za wasze wsparcie i zaangażowanie. Oglądanie, jak graliście, i słuchanie rozmów było niesamowite; cały nasz zespół spędził wiele czasu na Twitchu i YouTubie w tych dniach, notując wiele informacji dotyczących interakcji graczy z naszym produktem. Jesteśmy gotowi na kolejny krok dla Corepunka i nie przestajemy ciężko pracować.