ładowanie

Małe ogłoszenie dotyczące stanu prac nad grą

Dodano: 10.09.2022
Autor: SsebastiusS

Artificial Core umieściło na swojej stronie małe ogłoszenie przekazujące, że prace nad grą trwają w zaparte mimo przeciwności losu, które spotkały ukraiński zespół w tym roku.

W krótkim tekście dowiedzieć możemy się faktu, że studio nie ma już nic ciekawego do pokazania poza kluczami do beta testów gry. Nie chce również podawać żadnych ścisłych dat, kiedy ów test nadejdzie z "luźnym" terminem na końcówkę 2022 roku. Zwyczajowo również podziękowało wszystkim śledzących grę za wsparcie, miłe słowa i pokładaną wiarę w ich grę.

Na kanał samej firmy zostało również wrzucone wideo zawierające kompilacje nagrań zebranych od 2016 w procesie tworzenia gry.



Od ostatniej informacji na temat samej gry minęło dosyć sporo czasu i pomimo że w samym poście nie podano żadnych faktycznych informacji, postanowiłem podzielić się odrobiną własnych domysłów, co może przedstawiać poniższa grafika będąca okładką ogłoszenia.

Koncept zawierający elementy UI profesji i craftingu

Zacznijmy od menu craftingu i profesji, które zajmuje lewą stronę konceptu. Zgodnie z poprzednimi informacjami po uzyskaniu receptury na dany przedmiot, możemy stworzyć go z odpowiednich materiałów, więc tutaj żadnej rewelacji nie ma.

Rewelacja natomiast pojawia się w "czerwonych, mięsistych" miejscach, gdyż może to sugerować istnienie jakiegoś systemu wprowadzania ulepszeń do naszej postaci, w formie jakiegoś chipa czy czymkolwiek by to nie było.

Sockety/Chipy?

Nowością, okazuje się również drugie menu widoczne za menu craftingu, może to być forma tworzenia kamieni alchemicznych, służących za podstawę profesji alchemika do tworzenia przedmiotów konsumpcyjnych, lub glifów wspomnianych w pewnym zeszłorocznym Q&A używanych do ulepszania artefaktów.

Menu tworzenia?

Oczywiście są to tylko moje domysły, gdyż w rzeczywistości może to być cokolwiek. Chętnych z własnymi pomysłami zapraszam do dyskusji na naszego discorda.