ładowanie
Dodano: 14.05.2021
Autor: SsebastiusS

Informacje z kwietniowego Q&A cz.4

To już czwarta i ostatnia część odpowiedzi na pytania zadane w kwietniowym Q&A.

Jak zwykle pominąłem niektóre pytania niewnoszące żadnych nowych informacji więc tutaj znajdziecie wątek oryginalny.



    Ramiel

    Czy większość umiejętności w grze będzie polegała na celowaniu? Czy również umiejętności obszarowe bedą pokazywały swój zasięg podobnie jak to jest w League of Legends? Wiem, że w jednym filmie gdzie walka toczona jest przeciwko potworom widzimy je, ale czy to samo tyczy się umiejętności innych graczy? Również czy hybrydy będą działać, jako przykład czy atak podstawowy będzie skalował się z magicznymi lub fizycznymi obrażeniami zależnymi od statystyk/talentów? Również czy to samo dotyczy się umiejętności?

  • Dużo umiejętności w Corepunk-u będzie rzucane bez wybranego celu - po prostu będziesz musiał/a trafić :)

  • Fl0rice

    Czy w grze bedą miejsca na przedmioty kosmetyczne? jeśli tak czy będą miejsca na przedmioty bielizny?

  • Każdy przedmiot kosmetyczny będzie miał swoje miesjce (głowa, ramiona, ręce, nogi, stopy).

    Istnieje również specjalne miejsce na "skórkę bazową" aby zmienić podstawowy wygląd twojej postaci. (dla przykładu możesz przetransformować się z człowieka w nieumarłego). Różne skórki bazowe bedą miały różną bieliznę, lecz nie będzie ona posiadała własnego miejsca.

  • Hudra

    "Krytyczne tworzenie" czy jest opcja aby wzmocnić jakiś przedmiot albo miksturę?

  • Jeśli masz szczęście, podczas tworzenia przedmiotu możesz stworzyć przedmiot o wyższej jakości niż bazowy.

  • Dcgreen

    Czy przedmioty bedą miały permamentnie przypisane statystyki, tak jak to jest w World of Warcraft Classic, czy może bedą one generowane losowo tak jak ma to miejsce w Diablo lub Path of Exile, gdzie mój przedmiot możę mieć inne statystyki od przedmiotu kolegi?

  • Ilość statystyk na zdobytym przedmiocie będzie stała, jednak każda jakość przedmiotu i same statystyki bedą losowe.

  • Ocariok

    Czy w grze bedą komendy jak /dance, /sleep,/silly tak jak w wowie?

  • Różne impresje bedą dostępne do użycia w grze.

  • Njut

    Trudność - czy możemy się spodziewać trudności na niskich poziomach? Czy będzie to po prostu sielankowe przebiegnięcie przez themepark niewymagające grindu (lvl, kasa, przedmioty) aby pójść dalej? Samo wykonywanie zadań wystarczy?

  • Nawet na niższych poziomach, gracze bedą mogli doświadczyć zawartości wymagającej wysiłku aby ją ukończyć.

  • Pamintandrei

    Do tej pory jaki był najśmieszniejszy bug jakiego doświadczyliście?

  • Raz wszystkie NPCe i potwory zaczęły pojawiać się z gigantycznymi głowami. Było to na tyle śmieszne, że nawet myśleliśmy aby zrobić z tego funkcję gry.

  • Saften

    Czy są plany aby umieścić w grze zawody skupiające się na speedrunowaniu lochów i innych aktywności?

  • Naprawdę lubimy rywalizację w tym aspekcie czyszczenia lochów. Jeszcze nie zaimplementowaliśmy takiej funkcji, ale na pewno będzie w grze.

  • ToweringThunder

    Czy są plany na klasę gnoma lub goblina?

  • Mamy pomysł na klasę goblina i wydaje się dosyć fajny, ale na razie skupiamy się na pierwszych sześciu bohaterach.

  • Stonks

    Czy tworzenie przedmiotów będzie polegało na "jedno kliknięcie i gotowe" czy będziemy mogli wpływać na modyfikowanie przedmiotów?

  • Tworzenie przedmiotów będzie angażować losowe systemy aby stwierdzić jakie konkretnie atrybuty otrzyma.