Dodano: 01.09.2020
Autor: SsebastiusS

Informacje na drugi kwartał 2020 roku

Cześć Wszystkim!

Ten kwartał okazał się dla nas bardzo pracowity, mieliśmy przed sobą wiele celów do zrealizowania jednocześnie adaptując się do zmian zachodzących w świecie. Niestety wpłynęło to proces tworzenia gry bardziej niż się spodziewaliśmy, dalej staramy się ulepszyć grę oraz dodawać do niej nowe funkcje. Z powodów bezpieczeństwa większość zespołu pracować będzie zdalnie w najbliższej przyszłości.

Proszę wziąć pod uwagę, że wszystko zawarte poniżej znajduje się w trakcie prac.



Mniej czytania, więcej interakcji

W pierwszym zwiastunie gry prawdopodobnie zauważyliście, że okienko dialogów posiadało bardziej klasyczny wygląd spotykany w innych tytułach MMO, lecz chcieliśmy dodać więcej głębi i sprawić by dialogi wydawały się bardziej naturalne. Zdecydowaliśmy się na kompletną przebudowę systemu questów włączając w to wygląd interfejsu jak i jego strukturę. Co pewnie zauważyliście już w filmie z gameplayem.


obrazek

Od teraz będziecie w stanie poznać historię danego NPCa lub po prostu z nim porozmawiać. Niektóre z tych rozmów odkryją przed wami ekscytujący zwrot w akcji lub po prostu szanse na zdobycie przydatnych informacji. Jak potoczy się rozmowa zależy tylko od ciebie czy to zwykła pogawędka, czy oferta pomocy w znalezieniu czegoś lub kogoś? W końcu wszystko zostaje w rękach osoby prowadzącej konwersację, prawda ?


obrazek

Koordynator

Po pierwszych testach zdaliśmy sobie sprawę, że grze brakuje czegoś od samego początku, więc postanowiliśmy stworzyć postać, która nie tylko poprowadzi gracza przez świat gry ale także będzie w stanie zostać pierwszym przyjacielem w tym niebezpiecznym świecie. Tak oto powstała "Koordynatorka", którą zauważyć mogliście podczas filmu z gameplayem.

Otrzymacie od niej wiele przydatnych rad, jak i również opowieści o nieznanych miejscach, tubylcach oraz innych kulturach, pomagając przy tym rozwiązywać zagadki i odkrywać tajemnice świata. Z czasem poznać będziecie mogli jej osobowość i historię, rola koordynatorki w świecie nie została jeszcze zdefiniowana i nikt nie wie jak zakończy się wasza relacja.


obrazek


Skok

Żadne z gier z widokiem "z góry", które zainspirowały nas do stworzenia gry nie posiadały mechanik skakania. My też na początku nie pomyśleliśmy aby dodać ją do gry, lecz w gatunku MMO skakanie to jedna z fajniejszych rzeczy, więc zdecydowaliśmy się przynajmniej je przetestować. Od razu zakochaliśmy się w rezultatach i postanowiliśmy dodać skok jako integralną funkcję gry.

Już nie musisz stać w miejscu czekając na cos, lub odkrywać świat gry przez zwykły chód. Skok pomoże ci nawet pokonać niektóre przeszkody lub rozwiązywać zagadki. Powitanie przyjaciela na pewno będzie zabawniejsze :)


obrazek


Customizacja

Gracze gatunku MMORPG z reguły inwestują wiele czasu w grę i zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla niektórych jest wygląd postaci. Jesteśmy w trakcie prac nad zaawansowaną kreacją postaci, a obecne wyniki jak dotąd bardzo nam się podobają i dają o wiele więcej miejsca na wyrażenie siebie.


obrazek


Fatality

Jesteśmy fanami serii Fallout a mnogość sposobów w jakich można było zabijać przeciwników była jedną z fajniejszych funkcji gier. Więc staraliśmy się pracować nad głęboko konfigurowalnymi efektami śmierci w Corepunk-u. Chcieliśmy posiadać efekty śmierci zależne od rodzaju obrażeń i ich mocy, mogliście to zobaczyć w naszych wcześniejszych filmach, Champion (nazwa klasy) spłonął od miotacza ognia a jego ciało zwęgliło się podczas gdy głowy potworów zostały odcięte zamachem miecza. Skoro i tak będziecie zabijać przeciwników przez godziny to czemu przy okazji nie cieszyć się różnorodnością z jaką umierają.


obrazek


Summer of Gaming

Udział w wydarzeniu IGN Summer of Gaming było czymś wspanialym, było to nasze pierwsze expo w którym wzięliśmy udział. Dzięki waszemu wsparciu nasz gameplay był ósmym pod względem ilości wyświetleń z osiemdziesięciu innych.


obrazek


Bohaterowie i Specjalizacje

Dużą częścią prac które teraz prowadzimy są bohaterowie i system walki, obecnie skupiamy się na "Champion/Dwarf/Bomber/Paladin/Orc/Demon" starając się ulepszyć ich umięjętności i specjalizacje, oraz sprawić by były bardziej skomplikowane i fajniejsze do gry. Nie możemy się doczekać by ujawnić więcej w nadchodzących aktualnościach.



Skupienie prac na grze i data CBT

Podczas pracy nad nowym gameplayem zdaliśmy sobie sprawę, że psuje on nasz harmonogram, z reguły robimy parę prototypów, potem nagrywamy test gry a gdy czujemy, że gameplay jest gotowy zajmujemy się jego doszlifowywaniem.

Kiedy tworzymy filmy pod publikę naturalnym jest, że staramy się aby wyglądały dobrze, czasami powoduje to pozostawianie niektórych mechanik we wcześniejszych iteracjach nieprezentujących ich obecnego stanu.

Więc zdecydowaliśmy się skupić na tworzeniu samej gry i zaniechaniu tworzenia gameplayów i materiałów promocyjnych gry jak i udziału we wszelkiego rodzaju konwentach dopóki nie będziemy mieli Corepunk-a w stanie grywalnym i dopracowany. Zebraliśmy wiele wspaniałego odzewu z poprzednich trailerów a nie może być już nic lepszego niż pozwolić wam zagrać w grę.

Celujemy z otwarciem pierwszych zamkniętych testów (CBT) we wczesnym grudniu. W tych okolicach również ogłosiliśmy grę w zeszłym roku. Podczas testu dostępne będzie 6 grywalnych klas i pierwsze 20 poziomów (maksymalny poziom planowany jest na 40). Nie możemy się doczekać aby was tam spotkać!



obrazek

obrazek

obrazek

obrazek

obrazek

obrazek

Za kulisami

Tak dużo rzeczy działo się odkąd ogłosiliśmy grę, że to dużo nawet w porównaniu z poprzednimi pięcioma latami prac. Oto przelotne spojrzenie na to co przeszliśmy.

Z całego serca dziękujemy, że jesteście z nami.