ładowanie
Dodano: 13.07.2020
Autor: SsebastiusS

Informacje z wywiadu z deweloperami udzielonego członkowi społeczności

W dniu 12 lipca na rosyjskim kanale mORINGAN będącym częścią programu twórców został udzielony wywiad przez jednego z deweloperów. Poniżej znajduje się sam film z wywiadem jednak jest on w języku rosyjskim więc jeszcze niżej zamieszczam przetłumaczone odpowiedzi razem z zadanymi pytaniami.



    W jaki sposób będzie prowadzony rozwój gildii, czy bycie jej członkiem zapewnia jakieś dodatkowe bonusy?

  • Gildie bedą posiadały poziomy, obecnie mamy ich w planach 10. Informacje o rodzajach bonusów ujawnimy później ale tak członkowie wysokopoziomowych gildii mogą liczyć na nie.

  • Osiągnięcia, co z nimi, czy są, czy możemy spodziewać się jakichś nagród?

  • Tak osiągnięcia to mechanika wpasowująca się idealnie w gatunek MMORPG. Co do samych nagród jeszcze żadnych nie mamy poza osiągnięciem samym w sobie, lecz tak jak robi to WoW nagrody za rzadkie lub interesujące osiągnięcia to dobre rozwiązanie.


  • Czy przedmioty kosmetyczne będą posiadały czynnik rzadkości?

  • Nie zamierzamy wprowadzać podziału na rzadkość w stosunku do przedmiotów kosmetycznych, uważamy iż sama trudność ich zdobycia powinna być wyznacznikiem ich wartości.

  • Na czym polegać będzie trudność w stworzeniu legendarnej broni lub legendarnego artefaktu?

  • Uważamy, że legendarne przedmioty nie powinny być zbyt łatwe do zdobycia, ponieważ aby zdobyć fajne rzeczy gracz powinien włożyć trochę wysiłku od siebie. Czy to poprzez znalezienie rzadkich materiałów czy przez coś innego.

  • Czy będzie można wskrzesić martwego sojusznika?

  • Tak, mechanika wskrzeszania istnieje, lecz będzie wymagała odpowiedniego przedmiotu konsumpcyjnego.

  • Czy będzie można zmieniać nazwę swojej już utworzonej postaci?

  • W obecnej wersji gry ta funkcja nie istnieje, jednak myślimy że gracze powinni mieć taką możliwość. Informacją w jaki sposób będzie to realizowane i wymagania tej czynności podamy w późniejszym czasie.

  • Czy mounty bedą posiadać umiejętności pasywne lub aktywne?

  • Na obecną chwilę mounty oferują tylko zwiększenie prędkości ruchu.

  • Czy mounty przypisane są do klas?

  • Na obecną chwilę znajdują się tylko mounty wspólne dla każdej z klas jednak w przyszłości zamierzamy wprowadzić dodatkowo mounty klasowe aby wzbogacić unikatowość klas.

  • Jak w grze będzie wyglądał system poczty, czy będzie można wysyłać pieniądze i itemy tak jak w wowie ?

  • Przedmioty i waluta przesyłana pocztą? Jak najbardziej, znajduje się również sposób na przesyłanie itemów za opłatą. (C.O.D)

  • Czy w grze występować będą dzienne/tygodniowe limity tworzenia przedmiotów dzięki profesjom ?

  • Jakiekolwiek limity tworzenia przedmiotów nie znajdują się w planach.

  • Czy będzie można umieszczać nieprzyjemne osobniki na "czarnej liście"?

  • Owszem, zdajemy sobie sprawę, że toksyczni i nieprzyjemni gracze istnieją w każdej grze. Posiadamy narzędzia do ochrony przed nimi tak aby nie psuli zabawy z rozgrywki, jeśli ktoś sobie tego nie życzy będzie mógł ich zablokować.

  • Czy loot w grze będzie prywatny, tak że system będzie przydzielał każdemu graczowi jego przedmioty?

  • Posiadamy różne systemy lootu i uważamy, że każdy powinien mieć wybór na jakich zasadach lootu gra poczynając od klasycznego need/greed poprzez master loot i wiele innych na free-for-all kończąc.

  • Jak trudne bedą zagadki w lochach i raidach, które gracz będzie musiał rozwiązać aby przejść dalej (jako przykład podam tutaj destiny 2)?

  • Uważamy, że mechaniki zagadek i wyzwań w Destiny2 są naprawdę ciekawym dodatkiem. W naszej grze będziemy mieli zarówno te trudniejsze jak i te prostsze. Mamy nadzieję że spodobają się graczom.

  • Co z raidami jak trudne lub jak długie bedą, czy bedą na trudności zwykłych lochów i różnić się tylko zwiększoną liczbą graczy?

  • Co do długości, ciężko nam się o tym wypowiedzieć, gdyż każda grupa posiada zróżnicowane umiejętności. Jeśli chodzi o trudność to mamy nadzieję, że postawią przed graczami wymagające wyzwania, stawiając na aspekt współpracy.