Dodano: 13.07.2020
Autor: SsebastiusS
Autor: SsebastiusS
Informacje z wywiadu z deweloperami udzielonego członkowi społeczności
W dniu 12 lipca na rosyjskim kanale mORINGAN będącym częścią programu twórców został udzielony wywiad przez jednego z deweloperów. Poniżej znajduje się sam film z wywiadem jednak jest on w języku rosyjskim więc jeszcze niżej zamieszczam przetłumaczone odpowiedzi razem z zadanymi pytaniami.
- Gildie bedą posiadały poziomy, obecnie mamy ich w planach 10. Informacje o rodzajach bonusów ujawnimy później ale tak członkowie wysokopoziomowych gildii mogą liczyć na nie.
- Tak osiągnięcia to mechanika wpasowująca się idealnie w gatunek MMORPG. Co do samych nagród jeszcze żadnych nie mamy poza osiągnięciem samym w sobie, lecz tak jak robi to WoW nagrody za rzadkie lub interesujące osiągnięcia to dobre rozwiązanie.
- Nie zamierzamy wprowadzać podziału na rzadkość w stosunku do przedmiotów kosmetycznych, uważamy iż sama trudność ich zdobycia powinna być wyznacznikiem ich wartości.
- Uważamy, że legendarne przedmioty nie powinny być zbyt łatwe do zdobycia, ponieważ aby zdobyć fajne rzeczy gracz powinien włożyć trochę wysiłku od siebie. Czy to poprzez znalezienie rzadkich materiałów czy przez coś innego.
- Tak, mechanika wskrzeszania istnieje, lecz będzie wymagała odpowiedniego przedmiotu konsumpcyjnego.
- W obecnej wersji gry ta funkcja nie istnieje, jednak myślimy że gracze powinni mieć taką możliwość. Informacją w jaki sposób będzie to realizowane i wymagania tej czynności podamy w późniejszym czasie.
- Na obecną chwilę mounty oferują tylko zwiększenie prędkości ruchu.
- Na obecną chwilę znajdują się tylko mounty wspólne dla każdej z klas jednak w przyszłości zamierzamy wprowadzić dodatkowo mounty klasowe aby wzbogacić unikatowość klas.
- Przedmioty i waluta przesyłana pocztą? Jak najbardziej, znajduje się również sposób na przesyłanie itemów za opłatą. (C.O.D)
- Jakiekolwiek limity tworzenia przedmiotów nie znajdują się w planach.
- Owszem, zdajemy sobie sprawę, że toksyczni i nieprzyjemni gracze istnieją w każdej grze. Posiadamy narzędzia do ochrony przed nimi tak aby nie psuli zabawy z rozgrywki, jeśli ktoś sobie tego nie życzy będzie mógł ich zablokować.
- Posiadamy różne systemy lootu i uważamy, że każdy powinien mieć wybór na jakich zasadach lootu gra poczynając od klasycznego need/greed poprzez master loot i wiele innych na free-for-all kończąc.
- Uważamy, że mechaniki zagadek i wyzwań w Destiny2 są naprawdę ciekawym dodatkiem. W naszej grze będziemy mieli zarówno te trudniejsze jak i te prostsze. Mamy nadzieję że spodobają się graczom.
- Co do długości, ciężko nam się o tym wypowiedzieć, gdyż każda grupa posiada zróżnicowane umiejętności. Jeśli chodzi o trudność to mamy nadzieję, że postawią przed graczami wymagające wyzwania, stawiając na aspekt współpracy.