Dodano: 16.06.2020
Autor: SsebastiusS
Autor: SsebastiusS
15 minut rozgrywki i informacje z Q&A z deweloperami
To co ujrzycie to fragment surowej niepociętej rozgrywki z obecnego stanu gry, więc nawet jeśli niektóre elementy wam się nie podobają to zostaną one zmienione w przyszłości, lecz w końcu przynajmniej możemy zobaczyć jak wygląda rozgrywka :)
Informacje z Q&A które odbyło dzień po premierze gameplayu na oficjalnym discordzie Corepunka
- Niektóre artefakty bedą posiadały aktywowane umiejętności w postaci krótkozasięgowych teleportów (flash/blink).
- Pelerynki i przedmioty kosmetyczne "na plecy" bedą wbudowane w przedmioty na klatkę piersiową.
- Jedna z specjalizacji krasnoluda wyposażona jest w dwa jednoręczne topory.
- Lochy/Dungeony posiadać bedą poziomy trudności (potwierdzenie informacji sprzed pól roku), lecz jeszcze deweloperzy zastanawiają się nad poziomem trudności rajdów.
- W grze bedą lokacje gdzie źle wykonany skok może skończyć się śmiercią.
- W grze bedą znajdować się legendarne artefakty lub bronie (coś takiego jak Sulfuras w wow classic).
- Jedna ze specjalizacji orka wyposażona będzie w minigun.
- Pasywna umiejętność specjalizacji łucznika (tej z filmu wyżej) to nakładanie krwawienia.
- Rozważana jest możliwość Głosowania przez drużyny na podejmowanie wyborów podczas dialogów w questach.
- Nie będzie oddzielnego ekwipunku/zestawu talentów dla PvP i PvE
- Planowany jest voice acting questów od 5 do 10 języków. Co prawda już wcześniej otrzymałem informacje, że rozważane jest wsparcie polskiego języka na forum gry. Bądźmy więc dobrych myśli co do samej gry :)
- Pośród jednej z dwunastu postaci widzianych w trailerze znajduje się jedna postać zmiennokształtna (coś jak druid w wowie)
- W grze występują efekty pogodowe jak: Deszcz, wiatr, mgła, burza piaskowa i śnieg.
- Noc wpływać będzie na częstotliwość pojawiania się potworów.
- Po śmierci musimy dojść duchem do swojego ciała (system trochę podobny do tego z wowa)