ładowanie
Dodano: 03.04.2020
Autor: SsebastiusS, Hexaflon

Informacje na pierwszy kwartał 2020 roku


Witajcie.

W czasach takich jak ten, gdzie świat staje w obliczu tak ciężkiego i olbrzymiego zadania, łączenie nie tylko ludzi i społeczności, ale całych państw i kontynentów jest niezwykle ważne. Chcielibyśmy życzyć Wam wszystkim siły, aby móc przetrwać te trudne dni, które są niespotykane w dzisiejszych spokojnych czasach. Zachowaj spokój, zostań w domu, ostrożność jest najlepszym lekarstwem, a jedność jest synonimem zwycięstwa.


Chcielibyśmy podzielić się z Wami naszą skromną aktualizacją. Wierzymy, że zachowanie spokoju i robienie tego co umie się najlepiej, jest tym co powinniśmy robić.



Możliwość wyboru płci

Zawsze chcieliśmy dać graczom więcej wolności w kreowaniu wyjątkowych i niezapomnianych postaci. W związku z olbrzymim zakresem ich kreacji w współczesnych tytułach MMO, a Corepunk jest naszą pierwszą grą, skupiliśmy się na funkcjach, które będziemy w stanie dostarczyć w wyznaczonym czasie i nie odbiegając od naszych wysokich standardów jakości. Już od jakiegoś czasu chcieliśmy usunąć blokadę płci nałożoną na klasy postaci, ale zawsze dochodziliśmy do wniosku, że dodałoby to znaczącej ilości pracy. Dostaliśmy dużo wiadomości od Was, w związku z tym tematem. Więc usiedliśmy znowu, aby przemyśleć tę funkcję i udało nam się wcisnąć to do naszego harmonogramu. Teraz będziesz w stanie wybrać płeć i dostosować wygląd każdego bohatera, w tym również modyfikować: rysy twarzy, włosy, zarost oraz kolor: skóry, warg, oczu oraz włosów.



obrazek obrazek

Bohaterowie i specjalizacje

Jesteśmy skupieni na doszlifowaniu pierwszej szóstki bohaterów, którzy pojawią się w zamkniętej becie. Każdy z trzema odrębnymi specjalizacjami. Na przykład bohater, którego widzieliście w zapowiedzi, będzie w stanie walczyć dwuręcznym mieczem, jednoręcznym mieczem i tarczą lub wcielić się w łucznika. Powiemy wam więcej o specjalizacjach reszty bohaterów podczas naszego następnego streama.



obrazek

Daty streamów zawierających gameplay

Wiemy, że większość z Was chciałaby tylko obejrzeć kolejny materiał z rozgrywki. Pracujemy nad tym. Planujemy nadać nasz kolejny krótki film lub transmisję (15-30 min) na początku maja, a o wiele dłuższy (kilka godzin lub dłużej) w czerwcu. Możliwe, że nawet zaprosimy kilku streamerów, aby zagrali i postreamowali grę. Co do tego przekonamy się wkrótce.



Model monetyzacji gry

Jednymi z najbardziej popularnych pytań były o model monetyzacji gry. Zdecydowaliśmy się na Buy-to-play(jednorazowy zakup) + kosmetyki(przepustki, sklep w grze). Już od pierwszego dnia naszym priorytetem było stworzenie uczciwej gry, w której nie będzie można kupić przewagi za prawdziwe pieniądze. Z drugiej strony utrzymanie serwerów gry i wspieranie graczy jest pracochłonne, i nie należy do najtańszych. Więc szukaliśmy modelu, który by zadziałał. Nie będziemy sprzedawać żadnych przedmiotów dających przewagę w grze, nic co mogłoby wpłynąć na waszą rozgrywkę. Tylko przedmioty kosmetyczne mogą zostać kupione w sklepie gry lub nabyte dzięki przepustce. Prawdopodobnie miesięczna subskrypcja byłaby najbardziej uczciwą metodą monetyzacji dla gier MMO, być może wcale nie musielibyśmy zawracać sobie głowy sklepem w grze. Jednak w obecnym świecie niewiele gier MMO może utrzymać wystarczającą liczbę graczy aby przetrwać na miesięcznej subskrypcji, więc zdecydowaliśmy się na model buy-to-play(jednorazowy zakup).



Co nieco o projekcie świata

Zbudowaliśmy już dużą część naszego świata gry, ale jest jeszcze dużo do zrobienia, obecnie skupiamy się na ulepszaniu lokacji startowych i pierwszych powierzchownych wrażeń gracza. W końcu to będziecie widzieć podczas naszych pierwszych streamów. Pracy jest jeszcze dużo, ale tutaj macie trochę zrzutów ekranu.



obrazek obrazek obrazek obrazek

Stworzenia i potwory

Pracujemy także nad wieloma różnymi przyjaznymi i wrogimi stworzeniami i postaciami świata Kwalatu. Tutaj macie szybkie eprzybliżenie naszych ostatnich prac.



obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek

Dziękujemy za wsparcie i wyrażenie swoich opinii, trzymajcie się! Jesteście najlepsi!
~ Eugene (Producent gry)